Қаріп өлшемі:
A A A
Сайт түсі:
Ц Ц Ц
Дауыс көмекшісі
Депозиттер
Депозиты онлайн
Откройте онлайн надежный депозит с высокой ставкой
Premium
Премиалды қызмет көрсету
Halyk Private
Құпиялылық қағидаттарына сәйкес ыңғайлы қызмет көрсетудің жоғары деңгейі
Halyk Info
Дебеттік карталар
Дебеттік карталар
Негізгі 10 сұрақ
Halyk Bonus
Black
Diamond
Виртуалды карта
Жәрдемақыға арналған арнайы карта
Halyk Bonus Digital цифрлық картасы
Sinooil Digital цифрлық картасы
Жаппай сегмент үшін карталардың әрекет ету мерзімін ұзарту
Halyk Easy балалар мен жасөспірімдерге арналған карта
Кредиттік карталар
Кредиттік карталар
Негізгі 10 сұрақ
My Card
American Express Blue
American Express Gold
American Express Platinum
American Express White
MC/VISA Infinite
MasterCard Black Premium
Тауарларды бөліп төлеп/кредитке сатып алу
Тауарларды бөліп төлеп/кредитке сатып алу
Technodom-да
Sulpak-та
Alser-де
Evrika-да
Mechta.kz-те
FlyArystan-да
Шарттар
В AirAstana
В Viled
В Halyk Travel
В Airba
Депозиттер мен шоттар
Депозиттер мен шоттар
Негізгі 10 сұрақ
ҚДКҚ|KDIF-нің салымдарға кепілдігі
"Әмбебап" депозиті
"Барынша жоғары" депозиті
"AQYL" білім беру салымы
Ағымдағы шоттар
Металл шоттар
Жәрдемақыға арналған арнайы шоттар
Тұрғын үй төлемдеріне арналған арнайы шот
Мемлекеттік өтемақы бағдарламасы / депозитке 10% сыйлықақы
Ата-ана баласының әрбір үздік бағасына 100 бонус алу үшін Күнделік сайтында келісімге қалай қол қояды?
Ата-ана:
1. Күнделік сайтына кіруі (логин/парольді енгізуі) керек;
2. Банктің жарнамалық баннерін/Halyk батырмасын басуы керек;
3. Өзінің және баланың деректерін көрсетуі керек;
4. Келісімге қол қойып, сәтті қол қойылғаны туралы растау алуы керек.
Егер менің балам өткен оқу жылында бағдарламаға қатысқан болса, келісімді қайта рәсімдеуім керек пе?
Жоқ, қайта рәсімдеу қажет емес. Бала алған бағаларына сәйкес бонустар алады.
Көптеген ата-аналар келісімдерін бере алмай жатады, өйткені оларда Күнделік сайтына кіру үшін логиндер мен парольдер жоқ, олар не істеуі керек?
Күнделік сайтына логиндер мен парольдерді мектептің өзі береді, Күнделік сайтына кіру мәселесін нақтылау үшін сіз өзіңіздің сынып жетекшіңізге хабарласуыңыз керек немесе Күнделіктің байланыс орталығының +7 727 313 18 32 телефон нөміріне қоңырау шалуыңыз керек немесе техникалық қолдаудың team@kundelik.kz электрондық мекенжайына сұрау жіберуіңіз керек.
Картаны өзі ашпаған ата-ананың бірі бағаларды беруге келісімге қол қоя ала ма?
Иә, картаны балаға кім ашқанына қарамастан, кез келген ата-ана бағаны беруге келісімге қол қоя алады.
Kundelik /Банк сайтынан ата-ана өз баласы бойынша "Halyk картасы бар, келісімге қол қойылды" мәртебесін көреді. Бала жақсы баға алып жүр, бірақ бонустар алмайды. Неліктен?
Егер бір отбасыда бірнеше оқушы болса және ата-ана Kundelik сайты арқылы бағаларды беруге келісімді рәсімдеген кезде деректерді дұрыс емес көрсеткен жағдайда мұндай қателіктер болуы мүмкін.
Мұндай жағдайларда ата-ана тиісті түзетулер енгізу үшін Банк бөлімшесіне барып Kundelik мәртебесін және баланың Halyk қосымшасын көрсетуі қажет.
Ата-ана бағаларды беруге келісімін бергенін-бермегенін қалай және қайдан тексере алады?
Бағаларды беруге келісімнің бар-жоғын:
1. NEW! Ата-ана өзінің Halyk қосымшасындағы «Басты бет»→ «Шоттар» бөлімінде баланың картасын таңдау арқылы тексере алады. Келісімі болған жағдайда Клиентке «Бағаларды беруге келісім ресімделді» деген ақпарат көрсетіледі;
2. Банктің halykbank.kz/card/faq-halykeasy lеnding парақшасынан тексере алады. Егер ата-ана бағаларды беруге келісімді бүгін берген жағдайда, онда баланың ЖСН-і бойынша бағаларды беруге келісімнің бар-жоғын келесі күні тексеруге болады;
3. Kundelik сайтында Банктің жарнамасына басып, "Halyk картасы бар, келісімге қол қойылды" мәртебесін көруге болады.