Проблемалық берешекті реттеу
Банкке қандай себептермен жүгінуге болады?
- Жұмыссыз қалғанда (қысқарту, өз еркімен жұмыстан шығу);
- Жалақы(ны) азайғанда/кешіктіргенде, жалақы сақталмайтын демалысқа шыққанда;
- Декреттік немесе бала күтімі бойынша демалысқа шыққанда;
- Қарыз алушының сырқаттануына байланысты уақытша еңбекке жарамсыздығы;
- Асыраушысыз қалғанда (жақын туыстарының қайтыс болуы, ажырасу және т. б.);
- Өзге де мән-жайлар, оның ішінде форс-мажорлық мән-жайлар/төтенше жағдайларда.
Берешек мәселесін шешудің қандай тәсілдері бар?
Берешекті реттеу шарттары мен тәртібі «Қазақстан Республикасындағы банктер және банк қызметі туралы» ҚР Заңының 36-бабында көзделген.
Қалай өтініш беруге болады?
1. Банктік қарыз шартының талаптарын өзгерту бойынша өтінішті Банк бөлімшесіне бару, Банктің интернет-ресурсы бойынша Info@halykbank.kz электрондық поштаға жіберу арқылы беруге болады;
2. №1 қосымшаға сәйкес табыстың төмендегенін және берешекті төлей алмайтыныңызды растайтын құжаттарды ұсыныңыз: (құжаттар тізбесінің №1 қосымшасына сілтеме);
3. Өтінішті алған күннен бастап күнтізбелік 15 (он бес) күн ішінде Банк:
1) банктік қарыз шартының талаптарына ұсынылған өзгерістермен келісу туралы;
2) банктік қарыз шартының талаптарын өзгерту жөніндегі өз ұсыныстары жөнінде;
3) мұндай бас тарту себептерінің дәлелді негіздемесін көрсете отырып, банктік қарыз шартының талаптарын өзгертуден бас тарту туралы жауаптарын ұсынады.
Қарыз алушы талаптарды орындамаған жағдайда Банк қабылдайтын шаралар:
1) Қарыз алушының банктік шоттарындағы ақшаны ҚР заңнамасының талаптарына сәйкес даусыз тәртіппен, оның ішінде төлем талаптарын қою арқылы өндіріп алу;
2) Банктік қарыз шарты бойынша борыш сомасын өндіріп алу туралы сотқа талап арызбен жүгіну, сондай-ақ кепілге салынған мүлікті соттан тыс тәртіппен (Қазақстан Республикасының жылжымайтын мүлік ипотекасы туралы заңнамалық актісінде көзделген жағдайларды қоспағанда) не сот тәртібімен өндіріп алу;
3) Берешекті сотқа дейінгі өндіріп алу және реттеуге коллекторлық агенттікке беру;
4) «Қазақстан Республикасындағы банктер және банк қызметі туралы» ҚР Заңының 36 және 36-1-баптарында белгіленген талаптарды сақтай отырып, банктік қарыз шарты бойынша құқықты (талап етуді) беру.
Байланыс деректері
Банк бөлімшесіне, сондай-ақ 8 (727) 259 03 73 нөмірі арқылы проблемалық берешекті реттеу мәселелері бойынша кеңес беру немесе 7111 байланыс орталығына «Кредиттер» бөліміне хабарласу.