Қаріп өлшемі:
A A A
Сайт түсі:
Ц Ц Ц
Дауыс көмекшісі

Тапсырысты қалай жасауға болады?

Интернет-дүкенде тауарды қалай бөліп төлеу немесе кредитке ресімдеуге болады?
1. Тіркеу
Тапсырысты Halyk-те тіркелген пайдаланушылар ғана ресімдей алады. Егер сізде қосымша болмаса, оны App Store немесе Google Play жүйесінен жүктеу керек. Қосымшада тіркеліңіз, содан кейін Halyk-тің басты бетінде "Маркет" бөліміне кіріңіз.

2. Тауарды таңдау
Қажетті санатты таңдаңыз немесе іздеу жолын пайдаланыңыз. Тауарды таңдағаннан кейін сіз сатушылардан өзіңіз үшін ең жақсы ұсынысты таба аласыз:
* Тауардың бағасы және 12 ай мерзімге дейін бөліп төлеудің қолжетімді ұсыныстары бойынша
* Сіздің қалаңызға жеткізудің болуы.

3. Жеткізу әдісі
Өзіңізге ыңғайлы жеткізу әдісін таңдаңыз - жеткізу немесе өзіңіз алып кету.
Өзіңіз алып кету.
Сізде тауарды өзіңіз алу мүмкіндігі бар. Ол үшін "өзіңіз алып кету" жеткізу әдісін таңдап, сізге ыңғайлы тауарды беру пунктін таңдау керек, назар аударыңыз, сатушы дүкеннің мекенжайы бойынша көрсетілген жұмыс режимін көрсетеді.
Жеткізу.
10 000 теңгеден астам сомаға тапсырыс ресімдеген кезде жеткізу тегін. "Жеткізуді" ресімдеу үшін: қаланы, көшені, үй мен пәтердің нөмірін көрсетіңіз, қажет болған жағдайда түсініктемелерде мәліметтерді көрсетіңіз.

4. Төлем тәсілі
Өзіңізге ыңғайлы төлем тәсілін таңдаңыз: кредит, бөліп төлеу немесе картамен төлеу.
Кредит.
48 немесе 60 айға кредитті таңдап, Сіз тауарды сатып алып және ең төменгі ай сайынғы төлемді алуға мүмкіндігіңіз бар.
Бөліп төлеу.
Сіз әрқашан тауарды 3 айға бөліп төлеумен сатып ала аласыз, 12 ай мерзімге дейін бөліп төлеу бағдарламалары бойынша ұсыныстар сатушының ұсыныстарына байланысты болады.

5. Өтінімді қарастыру
Сатып алу талаптарын таңдау аяқталғаннан кейін, өтінімді қарастыруға жіберу қажет. Өтінімді жіберер алдында "Төлемнің" бетінде тауардың сипаттамасын, төлем тәсілін, кредитке беру немесе бөліп төлеу мерзімін тексеріп, "Ресімдеу" батырмасын басыңыз. Жіберілген өтінім бойынша шешім Halyk-те бір минут ішінде қабылданады.

6. Өтінімді растау
Банктен мақұлдауды алғаннан кейін өтінімді растаңыз, ЭЦҚ мен SMS арқылы жіберілген код көмегімен құжаттарға қол қойыңыз және сатушыдан тапсырысты растауды күтіңіз.

7. Тапсырысты алу
Сатушы тапсырысты растағаннан кейін, жеткізуді күтіңіз немесе тауарды беру пунктінен алып кетіңіз.
Тапсырыс нөмірі болған жағдайда сатып алуды қалай аяқтаймын?
Егер Сіз белгілі бір техникалық себептер бойынша тапсырысты ресімдеп үлгермеген болсаңыз, тапсырыс нөмірі болған жағдайда өтінімді жалғастыруға болады, ол үшін төмендегі бірнеше әрекетті орындау керек:
• Halyk мобильді қосымшасын ашып, "Мәзір" бөлімінде "Бөліп төлеуді" таңдайсыз, ары қарай жоғарғы оң жақ бұрышындағы "Өтінімдер" жазуына кіресіз.
• Таңдап алған тауарыңыз бен сомасын тексеріңіз, мерзімін көрсетіп «Жалғастыру» түймесін басыңыз;
• Банктің шешімін күтіп, сатып алуды растаңыз;
• Мақұлдау келгеннен кейін Сізге тапсырыс нөмірі көрсетілген және тапсырыс таратуға дайын екені туралы SMS келеді.
Шешім қаншалықты жылдам қабылданады?
Мақұлдау немесе бас тарту жайлы шешім жүйеде 1 минутта автоматты түрде қабылданады. Алайда әрбір өтінім жеке қаралатынын ескеруді сұраймыз.
Шартқа қол қою қажет пе?
Шартқа электрондық цифрлық қолтаңбамен ЭЦҚ-мен қол қойылады. ЭЦҚ жасауға Сіз Halyk мобильді қосымшасында тіркелу кезінде келісім бересіз.
Тауардың кепілдік мерзімі қандай?
Тауардың кепілдік мерзімін өндіруші белгілейді. Нақты мерзімін сатушыдан анықтай аласыз.
Мақұлданған сомаға ең көбі қанша тауар ала аламын?
1 тауар.
Барлық тауар бойынша сервистік қызмет көрсету қарастырылған ба?
Сервис бойынша қызмет көрсету талаптарын сатушыдан анықтау қажет.
Мақұлданған сома қанша мерзімге жарамды?
Банктің шешімі 24 сағат ішінде жарамды болады, одан асып кетсе өтінім күші жойылады.
Егер тауар мақұлданған сомадан қымбатырақ болса, мен өз ақшамнан қосымша төлей аламын ба?
Жоқ, біздің интернет-дүкенімізде өзге де тауарлар көп, егер Сіз тауарды кредитке немесе бөліп төлеуге ресімдесеңіз, Сіз мақұлданған сомаға лайықты өзге тауарды таңдай аласыз және тапсырысты қайта ресімдейсіз.
Интернет-дүкенде сатушыны қалай таңдауға болады?
Интернет-дүкенде Сіз өзіңізге бағасы тиімді, ыңғайлы әрі мекенжайыңызға жақын сатушыны таңдай аласыз.
Интернет-дүкендердегі тауар жайлы пікірлер қайдан алынады?
Тауар жайлы пікірлерді біздің сатып алушылар қалдырады.
Halyk мобильді қосымшасында қалай тіркелуге болады?
Halyk мобильді қосымшасында тіркелу:
1. Android үшін Play Market-тен немесе iOS (iPhone) үшін App Store-дан Halyk қосымшасын жүктеп алыңыз
2. Қосымшаны ашып, "Кіру/Тіркелу" батырмасын басыңыз:
• Мобильді нөмірге жіберілген SMS арқылы алынған кодты енгізіңіз
• Өз ЖСН енгізіп, Құпиялылық саясатының талаптарымен танысыңыз
• Нұсқаулыққа сай жеке бастың бейне-растауынан өтіңіз
• Қосымшаға ары қарай кіру үшін оған 4-таңбалы санды кіру кодын орнатыңыз
Дайын! Halyk-тің барлық артықшылығын бүкіл әлем бойынша 24/7 пайдаланыңыз.

Жеке басын куәландыратын құжаты (жеке куәлігі, тұруға ықтиярхат, ҚР төлқұжаты) жоқ клиенттерге Halyk-те тіркелуге уақытша қолжетімсіз.
Паспорт деректерімен Android платформасында 5.16.0 нұсқасынан бастап тіркелуге қолжетімді.
Тапсырыстың мәртебесін қалай білуге болады?
8 775 73 77111 WhatsApp нөмірі бойынша жазып, help@halykmarket.com поштасына хат жолдауға немесе байланыс орталығына 77111 нөміріне (Қазақстан бойынша ұялы телефоннан тегін) хабарласуға болады. Біз сіздің тапсырысыңыз қашан дайын болатыны туралы айтып береміз.
Тапсырыстан қалай бас тартуға болады?
Егер сатушылар тапсырысты растамаса (статус НОВЫЙ)
Тапсырысты жою үшін Halyk Market-ке кіру қажет: "Профиль" бөлімінде -- > "Менің тапсырыстарым" түймесін басыңыз - > тапсырысыңызды табыңыз -- > тапсырыс мәліметтері -- > тапсырысты жою.

Сатушылар тапсырысты растағаннан кейін (статус ПРИНЯТ В РАБОТУ)
Тапсырысты жою үшін Сізге сатушыға хабарласу қажет немесе 77111 нөмірі бойынша байланыс орталығына қоңырау шала аласыз (Қазақстан бойынша ұялы телефоннан тегін).
Тапсырысқа түзетулер енгізуге немесе одан қалай бас тартуға болады?
Өкінішке орай, тапсырыс мақұлданғаннан кейін оның құрамын өзгертуге болмайды, алайда өзіңізге қажетті тауарлармен жаңа тапсырыс ресімдей аласыз.
Қажет болмай қалған тапсырыстан бас тарту үшін Сіз интернет-дүкенге өзіңізге ыңғайлы тәсілдің бірімен хабарласа аласыз:
1. +7 775 737 71 11 нөміріндегі WhatsApp жазу.
2. help@halykmarket.com поштасына хат жолдау.
3. Байланыс орталығына 77111 нөмірі бойынша хабарласу (ұялы телефоннан қоңырау тегін).
Біз Сіздің тапсырыс бойынша ақпаратыңызды менеджерге жөнелтеміз және жылдам арада тапсырыс жойылады.
Төлем түрлері қандай?
Банк картасы бойынша, кредитке немесе бөліп төлеуге.