Қаріп өлшемі:
A A A
Сайт түсі:
Ц Ц Ц
Дауыс көмекшісі
Депозиттер
Депозиты онлайн
Откройте онлайн надежный депозит с высокой ставкой
Premium
Премиалды қызмет көрсету
Halyk Private
Құпиялылық қағидаттарына сәйкес ыңғайлы қызмет көрсетудің жоғары деңгейі
Halyk Info
Дебеттік карталар
Дебеттік карталар
Негізгі 10 сұрақ
Halyk Bonus
Black
Diamond
Виртуалды карта
Жәрдемақыға арналған арнайы карта
Halyk Bonus Digital цифрлық картасы
Sinooil Digital цифрлық картасы
Жаппай сегмент үшін карталардың әрекет ету мерзімін ұзарту
Halyk Easy балалар мен жасөспірімдерге арналған карта
Кредиттік карталар
Кредиттік карталар
Негізгі 10 сұрақ
My Card
American Express Blue
American Express Gold
American Express Platinum
American Express White
MC/VISA Infinite
MasterCard Black Premium
Тауарларды бөліп төлеп/кредитке сатып алу
Тауарларды бөліп төлеп/кредитке сатып алу
Technodom-да
Sulpak-та
Alser-де
Evrika-да
Mechta.kz-те
FlyArystan-да
Шарттар
В AirAstana
В Viled
В Halyk Travel
В Airba
Депозиттер мен шоттар
Депозиттер мен шоттар
Негізгі 10 сұрақ
ҚДКҚ|KDIF-нің салымдарға кепілдігі
"Әмбебап" депозиті
"Барынша жоғары" депозиті
"AQYL" білім беру салымы
Ағымдағы шоттар
Металл шоттар
Жәрдемақыға арналған арнайы шоттар
Тұрғын үй төлемдеріне арналған арнайы шот
Мемлекеттік өтемақы бағдарламасы / депозитке 10% сыйлықақы
Жәрдемақыны қайдан алуға болады?
Ата -аналар үшін тамаша жаңалық - баланың тууы бойынша жәрдемақы мен бір жасқа дейінгі бала күтімі бойынша төлемді ресімдеу мүмкіндігі Halyk қосымшасында онлайн режимінде іске қосылды.
Қызмет Android және iOS құрылғыларында Halyk -тың жаңартылған нұсқасында бар, ол үшін сізге қосымшаны Play Market -те/ App Store-да жаңарту қажет.

Ресімдеу үшін:
• Halyk-те Мемлекеттік қызметтер бөліміне өтіңіз;
• «Бала туу бойынша жәрдемақы» қызметін таңдаңыз;
• өтініш берілетін баланы таңдаңыз;
• барлық деректерді тексеріп, SMS-кодпен өтінішке қол қойыңыз;

Өтінім жіберілгеннен кейін және оны мемлекеттік орган тарапынан қарағаннан кейін сізге оны қарау нәтижесі мен төлемдердің тағайындалған сомасы туралы PUSH-хабарлама немесе SMS жіберіледі.
Жәрдемақыны қалай ресімдеуге болады?
Ресімдеу үшін:
• Halyk-те Мемлекеттік қызметтер бөліміне өтіңіз;
• «Бала туу бойынша жәрдемақы» қызметін таңдаңыз;
• өтініш берілетін баланы таңдаңыз;
• барлық деректерді тексеріп, SMS-кодпен өтінішке қол қойыңыз;

Өтінім жіберілгеннен кейін және оны мемлекеттік орган тарапынан қарағаннан кейін сізге оны қарау нәтижесі мен төлемдердің тағайындалған сомасы туралы PUSH-хабарлама немесе SMS жіберіледі.
Қызмет алу кезінде жәрдемақы алу үшін арнайы карта не үшін қажет?
Бұл карта мемлекеттен жәрдемақы алуға арналған, осы картадағы қаражатқа тыйым салынбайды немесе берешек есебіне есептен шығарылмайды.
Егер менің отбасым туралы ақпарат дұрыс болмаса, не істеу керек?
Сізге және сіздің отбасыңызға қатысты ақпарат мемлекеттік органдардан сұратылады, осыған байланысты деректерді түзету үшін Сізге ХҚКО немесе электрондық үкімет порталы арқылы деректерді өзектендіру бойынша мемлекеттік қызметті пайдалану қажет.
Егер маған қызметті алу мақұлданбаса (қараудан кейін бас тарту келсе), не істеу керек?
Тағайындау туралы шешімді мемлекеттік орган жүзеге асырады. Кеңес алу үшін Сізге әлеуметтік-еңбек саласы мәселелері бойынша 1414 телефоны бойынша ҚР Бірыңғай байланыс орталығына жүгіну қажет.
SMS арқылы келісіміңізді не үшін растау керек?
Қызмет аясында мемлекеттік органдардан ақпарат сұралады, осыған байланысты Сіздің келісіміңіз қажет.
Менің жеке деректерім үшінші тұлғалардың қолына түсуі мүмкін бе:
Банк қызметті алу үшін қажетті деректерді ғана мемлекеттік органға береді және үшінші тұлғаларға берілмеуін қамтамасыз етеді.