Қаріп өлшемі:
A A A
Сайт түсі:
Ц Ц Ц
Дауыс көмекшісі

Pos терминалдар

Halyk Bank-тің Pos-терминалдары карталардың қандай түрлерін қабылдайды?
Halyk Bank-тің Pos-терминалдары 8 халықаралық төлем жүйелері: Visa, Mastercard, UnionPay, МИР, American Express, JCB, Discover, Diners Club бойынша төлемді қабылдайды
Банк қандай комиссия ұстайды?
Банк тарифтеріне сәйкес комиссиялық сыйақының мынадай мөлшерлері көзделген:
• Halyk Bank Visa, Masterсard, UnionPayкарталары бойынша - 1,9%
• басқа ЕДБ-нің Visa, MasterCard, UnionPay, Мир карталары бойынша - 2,8%
• American Express, JCB, Discover, Diners Club эксклюзивті карталар бойынша - 4,0%
Pos-терминалды тегін алуға бола ма?
Иә, Банктің айына кемінде 500 000 теңге айналым бойынша талаптарды сақтайтын кезде клиентте Halyk Bank-тің Pos-терминалын тегін орнату мүмкіндігі бар. Төмендегі сілтемеге өту арқылы Клиент Банктің Эквайрингтік желісіне қосылуға өтініш қалдыра алады
Қосылуға өтінім
Pos-терминалды өз бетімен сатып алуға бола ма?
Иә. Өз бетімен сатып алуды жүзеге асыру үшін Клиент "Ingenico", "Verifone", "PAX" компанияларының ресми дилерлеріне жүгінуі керек. Pos-терминалға қол жеткізгеннен кейін клиент сілтемеге өтіп Halyk Bank-тің Эквайрингтік желісіне қосылуға өтініш қалдыра алады
Қосылуға өтінім
Pos-терминалды өз бетімен сатып алғанда міндетті айналымдарды көрсету қажет пе?
Жоқ, қажет емес.
Егер мен Банктен Pos-терминал алсам немесе өз бетімен сатып алсам, абоненттік төлем төлеймін бе?
Абоненттік төлем көзделмеген
Шарт жасау үшін ЖШС-ке/ЖК-ға қандай құжаттар тізбесі керек?
Банк филиалдарында шот ашу

ЗТ:
• Клиенттің өтініш-сауалнамасы (Банкте ресімделеді)
• Заңды тұлғаны (филиалды/өкілдікті) мемлекеттік тіркеу (қайта тіркеу) туралы анықтама/куәлік.
• Жарғы немесе филиал/өкілдік туралы ереже және/немесе бағалы қағаздарды ұстаушылар тізілімінен үзінді.
• Бірінші басшыны тағайындау туралы құрылтайшының (құрылтайшылардың) шешімі (хаттамадан үзінді көшірме).
• Бірінші басшыны тағайындау туралы бұйрық.
• Бірінші басшының жеке басын куәландыратын құжат.
• Қол қою үлгілері мен мөр бедерлері бар құжат (мөр болған жағдайда) құжатқа енгізілген тұлғалардың жеке қатысуымен Банкте немесе нотариуста ресімделеді.
• Қол қою үлгілері бар құжатта көрсетілген уәкілетті тұлғалардың жеке басын куәландыратын құжаттар.
• Қол қою үлгілері бар құжатта көрсетілген тұлғалардың өкілеттігін растайтын құжаттар

ЖК:
Банк филиалдарында шот ашу
• Клиенттің өтініш-сауалнамасы (Банкте ресімделеді)
• Тіркеу туралы құжат:
• Жеке басты куәландыратын құжат.
• Қол қою үлгілері мен мөр бедері бар құжат (мөр болған жағдайда) Банкте немесе нотариуста ресімделеді.
Құжаттардың толық топтамасы
Егер Pos-терминал жұмыс істемесе қайда хабарласу/бару керек?
Pos-терминал бұзылғанда 24/7 режимде қолжетімді 9191 тегін нөміріне қоңырау шалу керек.
Егер транзакция қабылданбаса, бірақ клиенттің сомасы есептен шығарылса, не істеу керек?
Бұл транзакция сәтсіз болды, және картадағы сома есептен шығарылмады, тек бұғатталды. POS-терминалда "Қорытындыларды салыстырып тексеруді" жапқаннан кейін 1-2 банктік күннің ішінде сома бұғаттан шығарылады. Толыққанды транзакция жүргізу үшін, POS-терминал "ТӨЛЕМ" жазуы бар чек шығаруы үшін Сіз қайтадан транзакция жүргізуіңіз керек, тек осыдан кейін та??арды жіберу немесе қызметті көрсету мүмкіндігі пайда болады.
POS терминалдар бойынша үзінді көшірмелерді қалай алуға болады?
• Onlinebank - интернет банкингі арқылы (егер Halyk Bank-те ағымдағы шот болса)
• Электрондық поштаның сенімді мекенжайына байланған автотаратылым арқылы*
* Автотаратылымға жазылуды іске асыру үшін клиент менеджерге жүгініп, талап етілетін форматқа сәйкес Өтініш ресімдеуі керек. Содан кейін, клиенттің электрондық поштасының (email) сенімді мекенжайына таңдалған кезеңге сай (күніне бір рет, аптасына бір рет, айына бір рет) үзінді көшірмелер келіп түседі.
POS терминалда қандай қателер болуы мүмкін?
Интернетке қосылумен байланысты қателер шығуы мүмкін.
Тексеру үшін клиент:
• интернетке қосылуды тексеруі керек (егер "модемдік интернет" - желімен байланыс, егер "GSM байланыс"- сим картада баланстың бар болуы);
• егер байланыспен барлығы дұрыс болса Pos-терминалды қайта жүктеуі керек;
• егер проблема жойылмаса, 24/7 қолжетімді 9191 тегін нөміріне хабарласуы керек.